933 35 80 54

Atenció telefònica de Dill-Dv 09:00 a 19:00h

Si té algún dubte, necessita realitzar una consulta o demanar cita, pot posar-se en contacte amb nosaltres trucant al 93.335.80.54, enviant un correu a hospital.odontologic@ub.edu o enviant un WhatsApp al 610.605.182 (la última opció només operativa per demanar, modificar, anul·lar i recordar visites).

Horari d'estiu 2024:
- 1/8/24 a 14/8/24 dilluns a divendres només matí 8h a 15h, urgències de 9h a 12h
- 15/8/24 a 18/8/24 l’Hospital romandrà tancat
- 19/8/24 a 31/8/24 dilluns a divendres només matí 8h a 15h, urgències de 9h a 12h

Ens trobem a l'àntic edifici d'infermeria, ubicat al Campus de Bellvitge, amb adreça a carrer Feixa Llarga s/n 08907 de l’Hospitalet de Llobregat. Per a visitar-se amb nosaltres, vagui a la Unitat d'atenció al Client, ubicada al vestíbul de la planta 0 de l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona.
Veure ubicació i transport.

Sempre ha de portar amb si el Document Nacional d'Identitat (DNI); o, en la seva absència, un altre document d'identificació personal (NIE o passaport).

En cas de venir derivat de l'Institut Català de la Salut (ICS), haurà de facilitar també la targeta sanitària del CatSalut i el full de derivació que li va proporcionar el seu centre de salut.

Sempre que es disposi d'una radiografia prèvia, és important portar-la per evitar una exposició innecessària a la radiació.

És convenient també aportar informes de salut, especialment si pateix d'alguna patologia rellevant.

Horari habitual:

Atenció al client de dilluns a divendres, de 8h. a 22h. Dissabtes de 8h. a 15h.

Atenció telefònica de dilluns a divendres, de 9h. a 19h. (93 335 80 54). Servei de WhatsApp: 610 605 182

Urgències de dilluns a divendres, de 9h. a 12h. i de 15:30h. a 18:30h. Dissabtes de 9h. a 12h.

  • Habitualment, les urgències d'odontopediatria són per la tarda i les d'ortodòncia pel matí, en funció del curs acadèmic *Subjecte a canvi.

 

L'horari habitual de les urgències és de dilluns a divendres, de 9 a 12 hores i de 15:30 a 18:30 hores i dissabtes de 9 a 12 hores. Excepte durant els horaris especials detallats a l'apartat "horari".

  • Les urgències s’atenen per ordre de prioritat clínica i/o en funció de la disponibilitat dels serveis. 
  • Habitualment, les urgències d'Odontopediatria, durant el calendari universitari, es realitzen en horari de tarda. Durant el mes de juliol seran de 9h a 12h.
  • Habitualment, les urgències d'Ortodòncia, durant el calendari universitari, es realitzen en horari de matí. Durant el mes de juliol seran de 9h a 12h.
  • Pot haver-hi excepcions en funció del calendari universitari i laboral. Durant els períodes vacacionals i festius, s'indicaran els horaris especials a l'apartat "horari". 

Per a ser atès a l'Hospital Odontològic Universitat de Barcelona no és necessari cap requisit específic, ja que qualsevol persona és susceptible de visitar-se amb nosaltres.

Per això, en primer lloc, hauria de demanar hora per una primera visita que inclou una revisió, un pressupost personalitzat i una ortopantomografia. Aquesta visita té un cost de 20€, que es descomptaran del primer tractament que es realitzi superior o igual a aquest preu.

L'hospital compta amb una àmplia oferta de serveis especialitzats, entre els quals es troben, la cirurgia, la implantologia, la medicina oral, la pròtesi bucal i la rehabilitació maxil·lofacial, l'odontologia preventiva i comunitària, l'odontopediatria, l'ortodòncia infantil i adults, la periodòncia, ATM, l'operatòria dental i endodòncia, l'odontologia estètica, la Unitat de pacients amb patologia associada, la Unitat de diagnòstic per la imatge, la Unitat de diagnòstic i tractament de les roncopaties i apnees del son.

Actualitat referent al COVID-19:

L’Hospital Odontològic Universitat de Barcelona està dotat de totes les mesures necessàries per garantir la seguretat de totes les persones que hi conviuen; professionals, pacients, membres de la comunitat UB, etc.

L’hospital compta amb els circuits, protocols i recursos necessaris per seguir oferint el compromís cap a la salut bucodental de les persones. A més, s’ha format a totes les persones implicades en els nous protocols i circuits del centre, a les quals se’ls informa sistemàticament de tota la informació actualitzada segons les indicacions de les autoritats sanitàries competents. 

S’han realitzat adaptacions a les infraestructures i senyalització per facilitar el compliment dels aforaments i minimitzar la concentració de persones.

Alguns exemples són la creació de noves sales d’espera i Unitats d'Atenció al Client, la reducció de la capacitat instal·lada i augment de la separació entre boxes, l’adquisició d’aparells d’aspiració d’aerosols, la dotació d’EPIS i gel hidroalcohòlic a cada gabinet, la retirada de mobiliari auxiliar prescindible, catifes desinfectants d’accés a totes les àrees assistencials, mampares i metacrilats a totes les zones necessàries, creació d’una nova figura de suport logístic per ajudar en la circulació i distribució de les persones dins del centre, etc.